برنامه نویس اندروید
نوشته شده توسط : poroje

 سفارش انجام پروژه برنامه نویسی اندروید Android

روژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید آماده است تا پروژه های شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه اندروید با شماره تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.
برنامه نویسی اندروید
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
امروزه تقریبا همه کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند در میان مردم، برنامه نویسی اپلیکیشن‌های کاربردی برای سیستم عامل‌های این دستگاه‌ها به یکی از پردرآمدترین شغل‌ها تبدیل شده است. با توجه به این موضوع، افراد زیادی به یادگیری برنامه نویسی در این زمینه علاقه مند شده اند.

سیستم عامل اندروید طی سال هایی که از تولدش می‌گذرد توانسته است از تمام رقبای خود در این میدان پیشی گیرد. این سیستم عامل به پرکاربردترین و محبوب‌ترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. امروزه اندروید توانسته است بیش از ۷۳ درصد از بازار سیستم عامل‌های گوشی هوشمند را در اختیار خود درآورد. سیستم عامل iOS با کسب حدود ۱۷ درصد از این بازار در حال تعقیب اندروید است. اگر سایر دستگاه‌های همراه مانند تبلت، گجت‌های هوشمند و… را به این آمار اضافه کنیم، اختلاف این دو سیستم عامل بسیار بیشتر خواهد شد. بر این اساس اندروید توانسته است به عنوان فراگیرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، تبلت ها، گجت‌ها و… شناخته شود


انجام پروژه با زبان برنامه نویسی سالیدیتی

انجام پروژه های برنامه نویسی تجاری

انجام پروژه با زبان برنامه نویسی Racket

انجام پروژه ios
انجام پروژه های تجاری برنامه نویسی اندروید

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تجاری هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه های برنامه نویسی اندروید ارائه خواهیم داد.

اندروید همیارپروژه
چرا پروژه های برنامه نویسی اندورید خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اندروید شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه برنامه نویسی اندروید به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. کیفیت در انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه برنامه نویسی اندروید برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده برنامه نویسی اندروید:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
تاکنون ده ها پروژه برنامه نویسی اندروید را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آمادهبرنامه نویسی اندروید بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: نمونه پروژه های آماده برنامه نویسی اندروید
نحوه سفارش پروژه برنامه نویسی اندروید:
کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

     سفارش پروژه (رایگان)
    دسته بندی ها
    لیست پروژه ها
    راهنمای سایت

hamiworks
انجام پروژه اندروید استودیو (Android Studio)
انجام پروژه برنامه نویسی اندروید

بهترین فریلنسرهای پروژه اندروید را به راحتی انتخاب کنید

حامی ورکس مرجع فریلنسرهای ایران می باشد. پروژه برنامه نویسی اندروید خود را به راحتی برون سپاری کنید و برای انجام آن به صورت موقت نیروی متخصص استخدام کنید.
Your browser does not support the audio element.
فریلنسر برنامه نویسی اندروید
با پیوستن به مجموعه بزرگ حامی ورکس
به عنوان فریلنسر برنامه نویس بصورت دورکاری کسب درآمد کنید
کارفرمای پروژه برنامه نویسی اندروید
پروژه های زبان برنامه نویسی خود را به راحتی برون سپاری کنید و
با خاطری آسوده فریلنسر استخدام کنید

با ظهور گوشی و تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی خیلی زود به خاطر در دسترس بودن و از همه مهمتر همراه بودن، نیاز به انجام کارهای مختلف و روزمره با این وسیله برای ما بیشتر شد. کم کم گوشی های بروزتر با معرفی سیستم عامل تخصصی اندروید شکل جدیدتری به خود گرفتند و انجام کارهای پیچیده تر برای ما آسان شد. نرم افزار و اپلیکیشن های اندرویدی خیلی زود جای خود را در کارهای روزمره ما باز کرد، که نیاز است تا برای ایجاد یک برنامه اندرویدی، یک پروژه اندروید را به درستی انجام دهیم. در ادامه بحث کاملی از سیستم عامل اندروید و روش های انجام پروژه اندروید را برای شما شرح خواهیم داد.
معرفی سیستم عامل اندروید

اندروید یک سیستم عامل موبایلی است که توسط مجموعه گوگل گسترش، معرفی و بروزرسانی می شود. اندروید در اصل بر پایه یک نسخه اصلاح شده لینوکس است که به صورت متن باز ارائه می شود و کاملا رایگان است.  سیستم عامل اندروید از سال 2011 به عنوان پر استفاده ترین سیستم عامل موبایلی شناخته شده است و از سال 2013 هم پرکاربردترین سیستم عامل برای تبلت ها بوده است. تا قبل از این اندروید را فقط برای تلفن همراه می شناختیم ولی اکنون بیشتر در بخش های دیگر هم فعال شده است که شامل تلویزیون اندروید، اندروید خودرو و گجت های پوشیدنی و سلامت مثل ساعت هوشمند است. مانند یک سیستم عامل تحت رایانه های رومیزی، اندروید هم به عنوان یک نرم افزار کامل برای گوشی بحساب می آید که با استفاده از آن می توانیم تقریبا تمام کارهایی که در ویندوز انجام می دهیم را با آن هم اجرا کنیم.
بررسی ویژگی های اندروید

واقعا چه ویژگی هایی باعث شده است تا یک سیستم عامل مانند اندروید به این صورت شاهد پیشرفت و ارتقاء منظم باشه و با میزان محبوبیت بالا و بدون رقیب در صدر سیستم عامل های موبایلی قرار بگیرد؟ برخی از ویژگی های مهم و امکانات اصلی که این سیستم عامل به ما و توسعه دهندگان می دهد شامل:

    پشتیبانی از تمامی اتصالات و تکنولوژی های مورد نیاز مانند بلوتوث، وای فای،GSM/EDGE CDMA EV- DO
    پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری رایج شامل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG PNG, GIF
    ارسال انواع پیغام های متنی و فرامتنی مانند SMS یا همان پیامک و همچنین MMS و XMPP
    مرور آسان وب با مرورگر داخلی اندروید همراه با پشتیبانی فریمورک Webkit
    پشتیبانی از بانک اطلاعاتی SQLite برای مدیریت و ذخیره سازی داده
    پشتیبانی از سخت افزارهای مورد نیاز یک تلفن همراه مانند دوربین، GPS، انواع حسگرهای بکار رفته در گوشی
    پردازش کلیه تصاویر و فایل های گرافیکی با استفاده از فناوری OpenGL برای داشتن کیفیت بهتر
    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی محبوب جاوا که می توان گفت تمام اپلیکیشن های اندروید با زبان جاوا ساخته می شوند.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
برای انجام پروژه اندروید باید با زبان جاوا آشنا شوید که البته لازم هست برای کسب آموزش کامل برای یادگیری زبان جاوا با آموزش پروژه محور فرادرس آشنا شوید.
پروژه اندروید با اندروید استودیو

در ابتدا برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان اندروید، شرکت گوگل نرم افزار Eclipse را معرفی کرده بود و از آن پشتیبانی می کرد و بعدها استفاده از ابزار اختصاصی خود یعنی اندروید استودیو را به برنامه نویسان پیشنهاد داد تا از قابلیت های کلیدی و مهم آن برای انجام پروژه اندرویدی استفاده کنند.
نرم افزار اندروید استودیو در سال 2013 توسط گوگل معرفی شد و محیط برنامه نویسی آن براساس نرم افزار جت برینز طراحی شده و به طور اختصاصی برای اندروید بهینه سازی شده است. این برنامه را می توان بر روی ویندوز، مک و لینوکس نصب کرد و برای ساخت پروژه android و انجام پروژه های برنامه نویسی از آن استفاده کرد.
این برنامه در کنار ویژگی های مهم خود از زبان های برنامه نویسی متعددی برای اجرا پروژه های اندرویدی پشتیبانی می کند که شامل زبان های برنامه نویسی جاوا، C++، زبان GO ،Clion ،Intellij است و از نسخه ی 3 به بالا از زبان Kotlin هم پشتیبانی می کند.
بعد از تکمیل و اجرای پروژه اندروید خود با اندروید استودیو، می توانید اپلیکیشن ساخته شده را در فروشگاه رسمی گوگل یعنی Google Play منتشر کنید.
معماری سیستم عامل اندروید

معماری اندروید از چند لایه مختلف ایجاد شده و هر لایه از لایه سطح زیرین خود استفاده می کند. البته لایه ای بودن معماری ها بخاطر این است که تا کار کاربران و برنامه نویسان آسان تر باشد و پیچیدگی های سیستم عامل و سخت افزار را کاهش دهد. برای اینکه بتوانید پروژه نویسی اندروید را شروع کنید باید کار با این لایه ها را فرا بگیرید. در این معماری همانطور که اشاره شد هر لایه از سرویس های لایه های زیرین خود استفاده می کند، لایه های اصلی شامل :

    لایه اپلیکیشن ها Application and Widgets
    لایه چارچوب برنامه ها Application Framework
    لایه اندروید در زمان اجرا Android Runtime
    لایه کتابخانه های اندروید Libraries
    لایه هسته لینوکس Linux Kernel

در این مدل لایه بندی پایین ترین لایه هسته ی لینوکس است که اندروید بر پایه آن ساخته شده ، لایه ی کتابخانه، شامل کتابخانه های اختصاصی با کدهای زبان C و C++ است که برای یک سخت افزار با معماری خاص کامپایل و اجرا شده است.
لایه ی اندروید در زمان اجرا دارای ماشین مجازی دالویک و کتابخانه های هسته ی جاوا است و برنامه های کاربردی اندروید با جاوا نوشته و برنامه نویسی شده اند.
در لایه ی چارچوب برنامه، قابلیت های برنامه های اندرویدی معرفی شده اند که کلیه ی کارهای مربوط به مدیریت برنامه ها در این لایه انجام می شود.
و در آخر لایه اپلیکیشن ها بالاترین لایه است که کاربران تنها با همین لایه سروکار دارند و از اندروید فقط همین لایه و محیط آن را می بینند. تمامی نرم افزارهایی که کاربر با آنها کار می کند در این لایه قرار می گیرند.
طراحی اپلیکیشن اندرویدی
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
براساس آمارهای موجود در دنیا 6.5 میلیارد نفر از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که بازار بزرگی برای کسانی است که می خواهند امکانات و خدمات متنوعی را با ارائه نسخه اپلیکیشن کسب و کار خود ارائه کنند و از سود آن منتفع شوند. یکی از موفق ترین استراتژی های لازم برای ارتباط برقرار کردن با کاربران و مشتریان در حال حاضر استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های تحت موبایل است، که باعث شده نگاه ویژه ای به طراحی اپلیکیشن و البته متناسب با بحث ما طراحی اپلیکیشن اندرویدی انجام شود.
طراحی یک اپ اندرویدی مراحل و برنامه ریزی های متعددی دارد که البته نیاز به تخصص و تسلط در این محیط هست که توسط برنامه نویسان و طراحان برنامه های اندرویدی انجام می شود. از مواردی که باید در طراحی اپلیکیشن اندرویدی به آن دقت شود طراحی رابط کاربری است که در اصل رابط بین کاربر و برنامه شماست و تمام خدمات و محصولات شما در گرو نمایش مناسب در همین رابط کاربری است. طراحی خوب رابط کاربری به طرز چشمگیری می تواند توانایی و قابلیت استفاده بهینه و تجربه کاربری خوب را به مشتریان نهایی شما بهبود و افزایش دهد. در این بین نقش UI در ساخت اپلیکیشن android خیلی مهم است. نحوه تعامل، نمایش اطلاعات مورد نیاز، چگونگی ارتباط با کاربر، در دسترس بودن ابزارهای کاربردی و ... برای برنامه اندرویدی شما بسیار اهمیت دارد و باید به آنها در طراحی اپلیکیشن دقت شود.
پروژه های قابل انجام با اندروید
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
همانطور که گفته شد برای انجام یک پروژه اندروید باید با طراحی اپلیکیشن آشنا باشید و اصول و قواعد اولیه را اجرا کنید.
پروژه نویسی برای اندروید در حال حاضر به عنوان یک شغل فریلنسری و آزاد کار مورد قبول بوده و پذیرفته شده است ولی اگر با زبان های برنامه نویسی آشنایی ندارید می توانید کلیه ی درخواست های خود را به تیم مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی متخصص ارائه کنید تا بر طبق نیاز های شما پروژه اندروید را انجام دهند.
با استفاده از اندروید می توانید پروژه های متعدد با موضوعات مختلفی را ایجاد کنید که شامل اپلیکیشن های فروشگاهی و محصول محور، برنامه های سرگرمی و بازی، اپ های شبکه های اجتماعی و انجمن، برنامه های عکاسی و فیلم برداری، برنامه های مالی و حسابداری و همچنین برنامه های آموزشی.
توانایی انجام هر کدام از این برنامه ها مطمئنا نیاز به تخصص و تبحر خاص خود برای اجرای کامل و بدون نقص دارد تا اپلیکیشن های ساخته شده از هر جهت بدون عیب و اشکال با شاخصه های مهم و کاربر پسند باشد.
آموزش اندروید و زبان های برنامه نویسی

در حوزه آموزش مطابق با یادگیری هر موضوع آموزشی باید به جزئیات آن دقت شود.  در ابتدا برای فراگیری اندروید نیاز به منبع آموزشی کاملی دارید تا بتوانید به تمام موارد کلی مبحث اندروید آشنا شوید. در این بین می توانید با استفاده از یک کتاب جامع آموزش اندروید را شروع کنید و سپس کار با نرم افزار و زبان های برنامه نویسی مرتبط و مورد نیاز با آن را ادامه دهید.
مطمئنا خیلی از مسائل در حین کار با پروژه اندروید پیش خواهد آمد که نیاز به راهنمای تصویری و مولتی مدیا دارید تا براحتی برنامه را تولید کنید، پس باید به منبع آموزشی مناسبی مانند آموزش های پروژه محور فرادرس مراجعه کنید تا به خوبی با کلیه ی جزئیات اندروید و زبان های برنامه نویسی تحت آن آشنا و مسلط شوید.
دانلود رایگان کتاب فارسی آموزش اندروید

یکی از کتاب های آموزشی اندروید به زبان فارسی را برای شما به صورت رایگان قرار داده ایم. امیدوارم از آن استفاده کنید و برای شما مفید باشد. کتاب آموزش اندروید به زبان فارسی نویسنده آن مهندس افشین رفوآ است. آنچه در کتاب آموزش اندروید می بینید:

    مقدمه ای بر برنامه سازی تحت موبایل برای سیستم عامل اندروید
    نصب محیط برنامه نویسی Android Studio
    تست اپلیکیشن های اندروید بر روی محیط مجازی (ADV) یا دستگاه واقعی
    کامپوننت های (اجزای تشکیل دهنده) نرم افزاری یک اپلیکیشن اندروید
    فایل تنظیمات اندروید (manifest)
    فایل های محتوا (Resources)
    مفهوم view در اندروید – المان ها و ابزارک های رابط کاربری یا UI Widget
    دسترسی به محتوای static و استفاده از آن
    فرایند آماده سازی، عرضه، توزیع و نصب اپلیکیشن (Deployment)

بیان نکات مهم برای شروع یادگیری PHP در این ویدئو قرار داده شده است.
سوالات متداول
هزینه انجام پروژه اندروید (Android) چقدر است؟

هزینه انجام پروژه های اندروید (Android) توسط متخصصان و فریلنسر‌های حامی ورکس مشخص می‌شود که معمولا قیمتی منصفانه و رقابتی است.
برای انجام پروژه اندروید (Android) چقدر زمان لازم است و پروژه ها توسط چه کسی انجام می‌شود؟انجام پروژه های اندروید ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار اندروید توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های اندروید میتوانید با شماره در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام @ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های اندروید خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه اندروید در حوزه برنامه نویسی اندروید، پروژه اندروید استودیو ، طراحی اپلیکیشن با اندروید ، برنامه نویسی موبایل در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه اندروید در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 
اندروید چیست؟

اندروید یا Android یکی از قوی ترین سیستم عامل های متن باز طراحی شده توسط گوگل می باشد که کاربرد اصلی آن در راه اندازی دستگاه های تلفن همراه هوشمند می باشد. انجام پروژه های اندروید کاربرد فراوانی در توسعه اپلیکیشن های موبایلی دارد. هدف از طراحی اندروید ارائه محیطی برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد. اندروید همچنین توانایی توسعه برنامه‌ ها و نرم‌افزار های قابل اجرا را دارد. اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل موبایل در دنیا محسوب میشود همچنین برنامه نویسی اندروید امروزه به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد برای برنامه نویسان محسوب میشود. اندروید قابلیت های فراوانی از جمله جستجو در وب ، ارسال و دریافت پیام، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، پخش موسیقی و ویدئو، عکاسی را برای کاربران فراهم می کند. یکی از ویژگی های بارز اندروید قابلیت سازگاری و نصب راحت بر روی تمامی دستگاه های هوشمند می باشد. اندروید که یک سیستم عامل کاربردی است دوره های زمانی نسخه های جدید آن با پیشرفت های چشمگیری عرضه می‌شود در ابتدا سیستم عامل اندروید تنها بروی تلفن های هوشمند اندرویدی پیدا میشود. امروزه تمامی سازمان دولتی و خصوصی و حتی شرکت های بزرگ و کوچک برای توسعه دادن محیط تجاری خود نیازمند طراحی نرم افزار اندرویدی می باشند.

 اندروید امروزه باعث گسترش سود تجاری بسیاری از شرکت ها و آسان شدن روابط خرید و فروش شده است با توجه به اینکه امروزه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی نیاز اصلی در دنیای کسب و کار و تجارت الکترونیک می باشد استفاده از نرم افزار اندروید و طراحی نرم افزارهای اندرویدی بسیار گسترش یافته است اندروید به دلیل ماهیت ساده ای که در سیستم عامل خود دارد به محبوب ترین زبان  تولید موبایل در دنیا تبدیل شده است که حتی  شرکت های بزرگ تجاری دنیا مانند سامسونگ و الجی نیز  از این سیستم عامل بر روی گوشی های تلفن همراه خود استفاده میکنند که نشان از اهمیت این  سیستم عامل دارد امروزه تمام شرکت ها ، مراکز تجاری و حتی تفریحی از اندروید و اپلیکیشن هایی که برپایه آن طراحی و ساخته میشود برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی ، ارائه خدمت به مشتریان و بازاریابی استفاده میکند یک کاربر عادی و معمولی با نصب چندین برنامه اندروید به راحتی میتواند تمام نیازها و خواسته های خود را در کسری از ثانیه برطرف نماید.

.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
متلب پروژه چه نوع پروژه های اندروید را میتواند انجام بدهد؟

طراحی اپلیکیشن با اندروید

انجام پروژه AIDE با اندروید

انجام پروژه فون گپ PhoneGap

انجام سفارش پروژه آنریل Unreal

انجام پروژه بیسیک فور اندروید B4A

مراحل برنامه نویسی با اندروید

۱- کشیدن فلوچارت طراحی : در گام اول باید فلوچارت طراحی در برنامه اندروید را با ذکر جزئیات مشخص نمایید

 

۲. طراحی و توسعه ایده: در گام دوم ، باید ایده اصلی برنامه را طراحی کرده و برای آن یک برنامه نویسی مفصل انجام دهید.

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

۳- طراحی رابط کاربری: در گام سوم که مهم ترین قسمت از برنامه نویسی اندروید است، باید رابط کاربری برنامه خود را طراحی شود. این شامل طراحی صفحات، منو ها، دکمه ها و سایر عناصر رابط کاربری است.

 

۴-  توسعه برنامه: در گام چهارم باید برنامه را با استفاده از زبان برنامه نویسی به زبان جاوا و با رعایت استانداردهای برنامه نویسی و بهینه سازی کدهای توسعه داد.

 

۵- تست و نگهداری: در گام پنجم برنامه طراحی را نمایید و اطمینان حاصل کنید که همه عملکردهای آن به درستی کار می کنند.

 

۶-. انتشار و اجرای برنامه: در گام آخر ، باید برنامه طراحی شده را در فروشگاه گوگل پلی منتشر نمایید. یکی از ضروریات این انتشار برنامه در این فروشگاه رعایت قوانین کامل آن می باشد.

 
ضرورت برنامه نویسی اندروید موبایل در زندگی امروزی

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند در زندگی مدرن به یک ضرورت تبدیل شده است گوشی های هوشمند برای نصب و اجرای برنامه نیاز به استفاده از سیستم عامل دارند این سیستم عامل تمامی عملیات مربوط به اجرای برنامه ها را انجام میدهد اندروید سیستم عاملی کاربردی است که بیشترین استفاده را در بین کاربران در سطح دنیا دارد به همین علت برای پیاده سازی نیاز به برنامه نویسی موبایل داریم این کار توسط متخصصان حوزه توسعه اپلیکیشن انجام میشود برنامه نویسان اندروید میتوانند برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های بازی، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های اجتماعی، برنامه‌های خرید آنلاین را توسعه دهند، برنامه‌های اندروید میتوانند بر روی دستگاه‌های همراه و تبلت‌های مختلف نصب و استفاده شوند. یکی از اصلی وظایف برنامه نوسی موبایل توجه به خواسته کاربران و طراحی نیازهای آنها متناسب با دنیای روز می باشد.
اجزای تشکیل‌ دهنده اپلیکیشن‌ های اندروید

۱- فعالیت ها : این بخش شامل یک صفحه نمایش با یک رابط کاربری می باشد.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
۲-سرویس : این بخش از اندروید به عنوان یک رابط کاربری معرفی نمیشود و وظیفه فعال نگه داشتن چندین برنامه را بر عهده دارد

۳- ارائه دهندگان محتوا : این جز از اندروید وظیفه ذخیره سازی داده ها در اپلیکیشن را بر عهده دارد

۴- گیرنده های پخش : این قسمت از اندروید امکان اجرای برنامه هایی که در یک زمان مشخص نیاز به اجرا دارند را مشخص میکند
اهمیت استفاده از اندروید در چیست؟

اهمیت استفاده از برنامه های طراحی شده با اندروید به قدری می باشد که میتوان گفت هیچ کسب و کار یا پلتفرمی را نمیتوان بدون استفاده از اندروید موفق دانست اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه ساخت شرکت گوگل معرفی میشود و هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده میشود با استفاده از اندروید میتوان برنامه های مختلف برای کسب و کار خود طراحی کنید و مشتریان هدف خود را به سمت خود جذب نمایید هدف از طراحی اپلیکیشن های اندرویدی ساده کردن امور کاری یک شرکت یا سازمان می باشد استفاده از برنامه های اندروید علاوه بر کاهش وقت و زمان برای مشتری باعث افزایش رضایت مندی کاربران نیز خواهد شد. امروزه در حدود ۸۰ درصد گوشی های تلفنی همراه از این سیستم عامل پشتیبانی میکنند اهمیت اندروید به دلیل سادگی و محیط کاربری بسیار جذاب آن می باشد در حال حاضر اندروید امروزه کاربردهای بسیار فراوانی در حوزه های مختلف دارد طراحی و ساخت انواع اپلیکیش و نرم افزار کاربردی که قابلیت اجرا بر روی موبایل و گوشی های تلفن همراه داشته باشند از ویژگی های زبان اندروید می باشد.

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
معماری برنامه های اندروید

۱- لایه اپلیکیشن : مهم ترین بخش از معماری اندوید است که برنامه کاربردی در آن طراحی میشود

۲- فریم ورک اپلیکیشن : فریم ورک به معنای محیطی برای توسعه برنامه کاربردی استفاده میشود

۳- کتابخانه های اپلیکیشن : کتابخانه ها شامل انواع توابعی آماده برای سهولت در طراحی برنامه است

۴- زمان اجرای برنامه ها : این بخش از معماری در اندروید زمان اجرا برنامه های کاربردی در سیستم عامل را نشان میدهد

۵- هسته لینوکس : هسته اصلی اندروید بر پایه لینوکس می باشد و دستورات براساس ساختار لینوکس طراحی شده است.

 
کاربردهای اندروید

    قابلیت پیاده سازی انواع برنامه های کاربردی
    طراحی انواع تلویزیون های مبتنی بر اندروید برای کاربری آسان
    طراحی ساعت های هوشمند
    قابلیت طراحی و توسعه برنامه های بازی و کنسول اندرویدی
    طراحی و توسعه عینک های هوشمند اندرویدی
    توانایی طراحی انواع خانه های هوشمند و کنترل لوازم خانگی

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

سفارش پروژه پایتون

انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه asp

انجام پروژه php

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه B4A

 

مراحل انجام پروژه اندروید در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اندروید توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه اندروید براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه اندروید توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

سفارش پروژه اندروید با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه اندروید با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه اندروید به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اندروید دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اندروید چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اندروید خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اندروید وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه اندروید منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری اندروید

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه اندروید در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های اندروید به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی اندروید تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های اندروید انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه اندروید موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده اندروید

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
 

نحوه قیمت گذاری در پروژه اندروید به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متل



:: موضوعات مرتبط: پروژه های اندروید (andriod) , ,
:: بازدید از این مطلب : 62

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: